manga naoko

manga naoko

26 Ocak 2016 Salı

Gece Yarısı Günceli

Hele şükür yeni bir güncelle Nanoka'dan bir bölüm verelim dedik. Aslında bu hafta Sora Log hariç aldığımız bütün mangalardan bölüm vermeye planlıyorduk ama o kadar çok büte kalmışım ki Nanokayı bile çevirecek vaktim yoktu. Usaginin dayanılmaz ısrarlarıyla Nanokadan bir bölüm çevirebildim. Ben kim miyim? Ben soğuk nevale Misaki :D daha açıklanmamış sınavlarım var korkarım onlardan da büte kaldım. Bizim üniversitede zaten büte kalmayanları dövüyorlar :D 

Bütlere gire çıka kafa kalmadı. Birazcık komedi dizisi seyrettim. O da yeni başlayan Kore dizisi ONE MORE HAPPY ENDİNG oldu. Jang Na Ra beni hiç bu kadar çok güldürmemişti. Eğer siz de sınavlardan sıkıldıysanız (büyük ihtimal sınavlarınız bitmiştir) bu dizi birebir ilaç gibi :D


Bu diziyi izlerken arayada manga kaçışmadı değil :D evet biliyorum vaktim vardı ama sırf kafam dolu olduğu için uğraşmak istememiştim :) manga hatta webtonda benim hülo ismini taktığım webtoonu okudum :D İsmi o kadar garip aklımda tutamadım. :D Tam bi kurt kuzu hikayesi gibi. Kızımız saf kuzumuz erkek ise kurt :D 

Chunqing Yatou Huolala

İşte okuduğum Webtoonda bu :D tavsiye ederim :) 

Son olarakta merak edilen bir kaç konu var onları açıklığa kavuşturayım. Aldığımız bütün mangalar yarım bırakılmayacaktır bir sorun olmadığı sürece. Haftaya bir aksaklık olmazsa Petito Tenorikuma'yı bitireceğiz. TAUdan, Coin Laundyr'den ve Nanokadan yine bir bölüm gelecek. Ve Sora Log 'u bütüm bittiği anda hafta hafta verilecek. Belki daha hızlı bir şekilde gelir. 

Ben gece kuşu kaçayım yarın malum bütüm var.  Usagiye de editi için teşekkür ederim. 
İşte :

Nanoka No Kare 4.Bölüm