manga naoko

manga naoko

1 Ocak 2016 Cuma

Misaki'nin Soğuk Günceli

Hep Usagi'nin güncellerinden sıkılmışsınızdır diye düşünerek güncel yazmaya karar verdim. Usagi'nin zorlamaları da oldu tabi ama onu bir kenara bırakarak yeni bi mangayı daha gelecek serilerimize ekleyip şimdilik bu kadar yeter demeye karar verdik. Manga çevirmeye editlemeye devam da sadece son bi mangayı daha üstümüze alıp sonra duruma göre yeni mangalar eklemeyi düşünüyoruz. İlk başta "Sora Log" bizi bekler. Sonra Nanoka No Kare var. Gelecek mangalardan ise Mairunovich konusunda hala kararsız olduğumu belirtmek isterim ki o yüzden hala çevirisine başlanmadı. Şu sınavların üzerine bir de hasta olunca çeviriler yarım kaldı. Tabiki devam edecek ama şu sınavlardan sonra deyip soğuk güncelimi burada bırakıyorum. Söz Usagide :)
Misakim çok geçmiş olsun :( 


Bu soğuk havalarda ama dikkat edin. Karlarla da bol bol eğlenin :( millet kar topu yapsın yardırsın biz anca manga editleyek be Misakim :(




Misaki de bu güncelin adı Soğuk Nevalenin günceli olacaktı da olamamış :D Neyse Nanoka no Kare bu kadar çok istek alınca Misaki çevirdi ve ben de editledim size de okumak kaldı :D




Bu arada bloga biraz hareket olsun diye müzik ekledim. Çok karışık bi müzik zevkim olduğunu biliyorum umarım hoşunuza gider. Eğer sizin de hoşunuza giden bi müzik varsa öneride bulunabilirsiniz :) Çok konuştum işte 
Nanoka no Kare 2.bölümü: