manga naoko

manga naoko

3 Ocak 2016 Pazar

Soğuk Nevale Misakiyle Sıradan Bir Sohbet

Ser verip sır vermeyen, whatsapp grubunda hep mesajı gören ama cevap vermeyen ama grubun bel kemiği olan Misakiyle ufak bi sohbet ettik. Azıcık röportaja kaçışsa da daha ünlü olamadığı için sohbet demeyi uygun bulduk. :D Gizemli Misakiye ilk önce ilk önce neden Misaki mahlas/rumuz/takma adını seçtiğini sordum. Benim takma adımın ne olduğu belli zaten azıcık anime manga bilen insan genel olarak Usagiyi tanıyor grin ifade simgesi ama ya Misaki kim? Öylesine bir takma ad mı? Bunu Misakiye sorduk ve cevabı tabiki soğuk oldu.  :S :S "Another animesindeki Misaki"Aynen bu cevabı verdi. 
Misakicim şu cümlelerini biraz yüklemlendir belki daha sıcak olursun :((  pekte bir şey diyemiyorum bırakır gider diye :D neyse Misaki tabi Another animesi deyince ben bi ürktüm. Eminim Another animesi deyince aklınıza şemsiye sahnesi geliyordur ki izleyenlerin geneli öyle şemsiye bir süre kullanmamıştır. :S
Biraz ürktükten sonra neden Misaki'yi seçtiğini sordum. O da ona çok benzediğini söyledi. 
"Yalnız."



Misaki böyle deyince içimi acıtıyorsun bak :( Misakinin böylece en çok sevdiği animesi belli oldu. Sevdiği diğer animeler ise Shingeki no Kyojin , Tokyo Ghoul, Noragami... 
Sevdiği animelere bak, çevirdiği mangalara bak :D :D kel alaka olmuş biraz ama demek ki arada shoujo anime de izliyor.
En sevdiği mangayı sorduğumda ise Akatsuki No Yona dedi. Benim de sevdiğim mangalardan ve animelerden biridir. Kesin Yona için diyecektim ama Hakk diyerek beni yerle bir etti :D :D bu da bi neden tabi. HAKKlı da :D :D tamam sakinim. 

En çok sevdiğin sevdiğin anime openingi ne diye sorarken aslında cevap çok belliydi. Sevdiği animelerin openinglerini sabah akşam dinliyormuş. Ha Another openingini de onun için koymuştum müzik çalara onu da unutturmayayım :D
Peki Sailor Moon animesini/ mangasını sever misin? Seviyorsan en sevdiğin karakter kimdir?
Bu soruyu sorduğumda onun animeyi izlediğinden ve Usagiyi sevdiğinden emindim. Evet animeyi izlemiş ama animede en sevdiği karakter HOTARU'ymuş!!! Hotaru ve Rei harbiden çizimleri konusunda benim en beğendim karakterler ama taa kaçıncı sezonda oynayan karakteri sevmesi beni şaşırttı. Ama Hotaru'nun da Misaki Mei gibi karanlık bi havası var. Psikopat Misaki diyerek bu sorumu da geçtim :D 
Hotaru

Peki Usagiden yani benden memnun musun? Diye sorduğumda ise bi durakladı. 
"Başıma sürekli iş çıkarmasa iyi kız aslında"   
deyiverdi. Ben şimdi seveyim mi seni döveyim mi :D daha çok manga çıkaracağım başına :D
Blogda çalan müziklerin çoğunu beğenmediğini de ekledi :( 
Soğuk Nevaleyle böyle kısa bir sohbet ettik. Ona bu hasta haliyle sorularımı cevapladığı ve TAU mangasının 1.1 bölümünü çevirip beni kırmadığı için çok ama çok teşekkür ediyorum. Benim gibi mangaya aç birinin eline düştün beni affet :(
Ha bi de biz böyle 2 kişi takılırken aramıza bi editör arkadaş katılmak istediğini belirtti. Gelene kapımız sonuna kadar açık. O editör arkadaş yakında elimizdeki mangalardan editlemeye başlayacak. O zaman onu da tanıyacaksınız inşallah :) ona da geldiği için çok teşekkür ediyorum :)
Misaki benle zor uğraşıyordu şimdi 2 editorle napacak bilmiyorum grin ifade simgesi 2 editor 1 çevirmen yakında sinemalarda :D :D 
Bu da Misakinin çevirip benim editlediğim

TAU'nun 1.1 bölümü OKU / İNDİR (mega)
Hep son desekte dayanamayıp manga çevirip editledik. Ama bu gerçekten sondu. Bir yere gittiğimiz yok. 3 haftaya yakın finaller yüzünden yokuz. Sağlıcakla kalın. Finallerden sonra devam edeceğiz. Hiçbir seri yarım kalmayacak inşallah :)