manga naoko

manga naoko

19 Ağustos 2016 Cuma

PirinçDişli'nin Merhaba Günceli

Ben yeni hem editör hem de çevirmen PirinçDişli..




Açıkcası pek yeni değilim. Sadece Usagi ile Misaki tatilde olduğu için işler bana kaldı. Ben de aemi editör olarak Devil's Line adlı seriden 2.bölümü çevirdim. Çünkü ondan güncel vereli çok olmuş. Çevrilmiş olan diğer seriden Shin'e zaten çevrilmişti. Elimizde kaldı daha fazla beklemesin kimse diye Usagi beni devreye soktu. Yani ben zor zamanlarda devreye giren biriyim :D Bir daha ne zaman çıkarım karşınıza bilmiyorum ama şuan elimizde çevirisi olan Love Phantomu da ben düzenleyeceğim gibi. Lütfen daha yeni öğrendiğimi göz önünde bulundurarak düzenlememi mazur görün... 

Güncel verilen seriler:




Hala ekip arkadaşları arıyoruz.
Lütfen bize yorum bırakarak ya da manganaoko@outlook.com 'a mail atarak ulaşın...