manga naoko

manga naoko

21 Şubat 2016 Pazar

Chizuru'nun Günceli

Selamlar, ben yeni ve yerinde duramayan üye Chizuru, açıkçası Usagi ile Misaki günceli sen yaz diyince hemencecik olur dedim. Fakat ne yazacağımı hiç düşünmemiştim. :) 
Hazır günceli ben yazıyorken buraya nasıl girdiğimden bahsedeyim. Bu ekiple, bir gün kendi kendime oturup çeviri yaparken Usagi’nin maili ile tanıştım. Beni tatlı diliyle hemen ikna etti, baktım serilerde çok hoş seriler şuanda buradayım. :)  Yeri geldiğinde edit yapıyorum, yeri geldiğinde çeviri. Yani olay böyle, şöyle davullu zurnalı beni almaya geldiler dersem, Usagi ile Misaki’nin beni linç edeceğini düşünüyorum o yüzden hiç şımarmayayım. 
Bu arada sevgili okuyucularımız size bu haftanın magazin haberlerini vereyim. Bütün hafta boyunca Usagi, Misaki’den çeviri isteyip durdu.  Valla bu ısrarlarının sonucu da çevirileri aldı tabii. Arada bir gitme Misaki’nin üstüne belki meşguldür, vakti yoktur, başına göktaşı düşmüştür falan dedim ama yok, Usagi onun tembel olduğuna kanat getirmiş. Beni de ikna etme yolunda Misaki’nin böyle birisi olduğunu hayal ediyorum bu aralar. :)



Sizde Misaki’yi çeviri yapma konusunda gaza getirseniz çok iyi olur bence. Söylemeden geçmemeyim, grupça karar verip iki seri daha aldık. Birisi 4-Koma tarzını andıran bir adamın evdeki ve işteki hayatını anlatan komedi #shin5 ben çevirirken bile eğleniyorum umarım sizlerde beğenirsiniz. Yeni bir seri olduğu için en kısa zaman da güncele yetiştirmeyi umuyoruz. Diğeri ise dün kararlaştırdığımız bir seri olan Border of Abyss, seriyi bir istek üzerine fark ettik. Gizem ve aksiyon olması beni çekti açıkçası grupta farklılık olur kitlelerimiz genişler derken de aldık. Bir aksilik yaşanmazsa onunda en kısa zaman da günceline gelmek isteriz. 

Pazartesi okulun başlayacak olması ve benim yurda geri dönecek olmamdan dolayı bir depresyon yaşıyorum. Umarım ki onu da en kısa sürede atlatırım. “Böyle iyi ya ben gitmiycem okula falan napcamki yeaa” demekte geçiyor içimden neyse sakinim. :( Bu haftadan haberlerde böylece bitti sanırım, daha fazla devrelerimi yakmadan sizi güncelle baş başa bırakayım. Ama reklam yapmayı da unutmayayım, “Manga Naoko’ya katılın birlikte çok güzel mangalarla hayata renk katalım. Valla çok tatliş bir grubuz.” Reklamlar bitti. 

İyi okumalar :)