manga naoko

manga naoko

28 Aralık 2015 Pazartesi

Yeni Mangamızın Şerefine

Diğer güncelde bir sürprizimiz olabilir diye söylemiştik :D O sürprizi hazırladık. Mangalara ayırdığım şu küçücük vakitte yeni mangamızın 1.bölümü editleyebildim. Belki bu çok basit bir şey büyük manga grupları için ama bizim gibi iki kişilik manga grubu için 1 bölüm verebilmek gerçekten büyük bir olay. Bu manga Sora Log kadar editlemesi zor bi manga olmadığı için şükür 2 saat kadar bir sürede bitirebildim :D Acemi olduğumu da buraya yazayım da çok falan demeyin o süreye :D 
İşte o sürpriz mangamız " Nanoka No Kare "

Misaki'nin sırf şu soldaki yakışıklı çocuk için çevirmeyi kabul ettiği manga :D mangayı çevirirken başımıza gelen bi olaydan da bahsedeyim. :D Hepsi benim suçum :( Neyse Misakiyle ikimiz mangayı çevirirken ben konuda esas kızı ortaokullu diye almışım. Misaki de çevirirken kızın liseli olduğunu çocuğun ortaokullu olduğunu deyince ben şok :D Tamam pek komik değildi ama Misaki'nin başına böyle bir dert açtım ve çeviriyi kaç kez kontrol etmek zorunda kaldı kimbilir :D Üzgünüm Misaki çok seviliyorsun. Bu manganın ilk bölümünü çevirdiğin için seni hunharca alkışlıyorum :D


Bu da yılbaşına girmeden 2015 yılı içinde çevirdiğimiz, düzenlediğimiz son manga oldu. Şimdiden herkesin yeni yılı kutlu olsun.
İyi okumalar :D