manga naoko

manga naoko

26 Aralık 2015 Cumartesi

Sınavlar Öncesi Günceli

Öyle manganın yeni bir bölümünü ekledik mi güncel vermek huyum değildir ama bu seferlik yapacağım çünkü malum sınavlar başlıyor ve biz (Misakiyle) yeni bölüm veremeyeceğiz. Aslında Misaki çevirileri doldurdu da malum edit işi sıkıntılı :D Tek editör ben olduğum biraz geç oluyor. Ben kim miyim? Ben Usagi :D Ha şu edit işine Misaki de el attı. Atmaz olaydı :D Yaptığı editi görseniz sanırım gülmekten çatlarsınız :D :D :D





Misaki sen sadece çeviriyle uğraş :D ha bi de belki sınavlardan önce gelecek mangalardan bir bölüm çevirebiliriz. Belki beklersiniz diye söylüyorum :D Tabi belli de olmaz sınav haftası bizde iki hafta değil 1 ay oluyor :D sınavlar o kadar ağır ki  2 hafta önceden çalışıyoruz.



Ha bu arada SoraLog'un canım mangamızın 2.bölümünü bitirdik. Severek başladığımız seriden kaldı 13 bölüm :D daha çok yol var da işte bu mangamız da tatile kadar bekleyecek. O zaman 5 bölüm kadar yardırmayı planlıyorum. Nasip tabi :D 
Neyse Misaki'cim emeklerine sağlık.**
Manga severlerimize de iyi okumalar :)