manga naoko

manga naoko

5 Aralık 2016 Pazartesi

Aramıza Katılanlarla Mutlu Olduk Günceli

Yeni yeni yeniden şükür ki güncel verebildik. Aslında dün verecektik güncel ama bazı şeyler olur duralım bi dedik ama olmadı. Bol bi güncel olacak demiştik o da olmadı :D biliyoruz çok yavaşız ama elimizden geldiğince yapmaya çalışıyoruz. Hatta genel olarak Usagi uğraşıyor bana da balını yemek kalıyor. Bu arada ben Misaki. Bu günceldeki bütün mangaları ben düzenledim. Nedenine gelirsek 2 hafta önce bir kaza yaşadık. Hava koşullarından dolayı. Evet Usagi'nin bir şeyi yok. Ama biraz dinlensin istedim ben de işten izin alabilmiştim bu yüzden bütün işleri devraldım.



Aramıza yeni iki çevirmen katıldı. Hatta üç ama o mangayı çevirmeye başlayınca yazacağım kim olduğunu. Erza ve Kuro hoşgeldiniz. Umarım sizinle çok çok güzel serileri bitirebiliriz. Ve en zor zamanlarımızda kapısını çaldığımız , bizi hiç yarı yolda bırakmayan PirinçDişli ye de çok çok teşekkür ederim :) Devil's Line için çevirmen sıkıntısı yaşıyorduk. PirinçDişli artık çevirecek. Sıkıntımız kalmadı.
Bilemiyorum başka ne denilebilir. 



Aslında bir an önce günceli verip The Walking Dead izlemek istiyorum. Ne yazık ki o da teliften dolayı nette yok. :( FX'te izleyeceğiz artık. Anca yüklerim zaten bölümleri o saate kadar.. 



Neyse bölümler :





Bölümlerin yüklenmesi biraz zaman alabilir. İndirme linkleri kısa zamanda eklenecektir.
Çevirmen ve editör alımı hala devam ediyor.
manganaoko@outlook.com